مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-30سياسي

اطلاعیه بهزیستی خراسان رضوی در خصوص تزریق واکسن به افراد غیر مرتبط در درگز


روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی در خصوص تزریق واکسن به افراد غیرمرتبط در مرکز سالمندان در شهرستان درگز اطلاعیه ای صادر و نتیجه تحقیقات را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، در  در پی درج خبری در خصوص تزریق 2 دوز واکسن به افراد غیر مرتبط در یک مرکز سالمندان در شهرستان درگز در رسانه ها، با دستور سرپرست بهزیستی استان، بررسی موضوع و انجام تحقیق دقیق، به فوریت از سوی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفت.

اداره کل بهزیستی خراسان رضوی نتیجه تحقیقات انجام شده را در قالب اطلاعیه ای صادر کرد.

در  بخشی از متن این اطلاعیه آمده است: تعداد 58 دوز واکسن برای تزریق به مددجویان مقیم و پرسنل 2 مرکز سالمندان در شهرستان درگز از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تحویل و سپس با حضور و همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کارشناس بهزیستی درگز، این واکسن ها به تمام سالمندان واجد شرایط و پرسنل مراکز مذکور تزریق شد.

در پایان واکسیناسیون، مشخص شد به جهت انصراف یکی از پزشکان مرکز از تزریق واکسن و نیز وجود بیماری زمینه ای در یکی از افراد مقیم که در نتیجه، این سالمند عزیز، شرایط تزریق واکسن را نداشته، 2 دوز واکسن اضافی، به جهت اینکه می باید فورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه بهزیستی خراسان رضوی در خصوص تزریق واکسن به افراد غیر مرتبط در درگز

اطلاعیه بهزیستی خراسان رضوی در خصوص تزریق واکسن به افراد غیر مرتبط در درگز