مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-30سياسي

مردم در برابر مکر دشمنان هوشیار باشند/همبستگی رمز عبور از فتنه‎ ها


امام جمعه یزد با اشاره به این که دشمن تمام تلاش خود را برای فتنه انگیزی و تفرقه افکنی به کار گرفته است، گفت: همه باید در برابر مکر دشمنان هوشیارانه و بصیرانه رفتار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در پیام جمعه این هفته با اشاره به نزدیک شدن به شب های قدر اظهار کرد: ثواب عبادت در شب قدر از فضیلت هزار ماه عبادت بیشتر است و درک حقیقت شب قدر غیر از اولیای خاص و ائمه اطهار(ع) برای کسی میسر نیست.

وی با اشاره به آیه وَمَا أَدْرَاکَ مَا لَیْلَهُ الْقَدْرِ سوره قدر عنوان کرد: خدا در این آیه به پیامبر (ص) خطاب می کند که و چه می دانی شب قدر چیست و این عظمت شب قدر را می رساند که خدا حتی به پیامبر خود که تمام قر برای همه ما رقم بخورد.

استغفار بهترین دعای شب های قدر وی با اشاره به اینکه بر اساس روایات، یکی از شب های 19، 21 و 23 شب قدر است، بیان کرد: بر اساس برخی از روایات و برخی از رهنمودهایی که معصومین(ع) کرده اند، به احتمال زیاد شب بیست و سوم ماه رمضان شب قدر است که باید در این شب ها به ویژه شب بیست و سوم، دعا و استغفار بسیار داشته باشیم و برای خود و همه بندگان خود طلب آمرزش کنیم و برای اسلام و رد شدن توطئه دشمنان اسلام و انقلاب و شیعیان دعا کنیم و به شکل ویژه به استغفار توجه کنیم زیرا عمل استغفار بارها در قرآن مورده تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در برابر مکر دشمنان هوشیار باشند/همبستگی رمز عبور از فتنه‎ ها

مردم در برابر مکر دشمنان هوشیار باشند/همبستگی رمز عبور از فتنه‎ ها