موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماع
مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-04-30سياسي

امنیت امروز ایران مدیون فداکاری و ایثارگری نیروهای میدان است


امام جمعه خرمدره با بیان اینکه باید توجه کنیم که قرار دادن میدان و نیروهای مسلح حاضر در میدان به ویژه سپاه قدس در مقابل دیپلماسی خطای محض و نهایت بی بصیرتی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه های مجازی نماز جمعه خرمدره ضمن تأکید بر اهمیت تقوا و جایگاه بندگی در قرآن، اظهار کرد: جایگاه مهم تعلیم و تربیت، نشان دهنده مسؤولیت خطیر معلم است.

  امام جمعه خرمدره تصریح کرد: پیامبران الهی به عنوان انسان کامل مصون از خطا، هم به لحاظ روشی و هم به لحاظ انسان کامل بودن و تعیین نقطه کمال برای انسان ها هستند.

  وی در ادامه با اشاره به مذاکرات وین افزود: اگر چه ادامه مذاکره منطقی و طبیعی است، در عین حال امید به مذاکرات وین باید به اندازه وزن واقعی مذاکرات باشد.

  زاهدی پور با بیان اینکه ایجاد انتظار کاذب مردمی نسبت به مذاکرات وین، مطابق با واقعیت های موجود نیست، ادامه داد: در دشمنی آمریکا و هم پیمانانش همین بس که برای به نتیجه رساندن مذاکرات بر اساس خواسته ها و منافع خود، به خرابکاری در تأسیسات هسته ای نطنز می پردازند.

  خطیب جمعه خرمدره با بیان اینکه  باید توجه کنیم که قرار دادن میدان و نیروهای مسلح حاضر در میدان به ویژه سپاه قدس در مقابل دیپلماسی خطای محض و نهایت بی بصیرتی است، اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت امروز ایران مدیون فداکاری و ایثارگری نیروهای میدان است

امنیت امروز ایران مدیون فداکاری و ایثارگری نیروهای میدان است