مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-30سياسي

در جریان مذاکرات برجام خوشبینی کاذب ایجاد نشود


امام جمعه رشت، به نشست های برجامی اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری عجله ای برای برجام نداریم اما برخی عجله دارند تا نشست های برجامی را به سرانجام برسانند و ایجاد خوشبینی کاذب می کنند.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، به نشست های برجامی اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری عجله ای برای برجام نداریم اما برخی عجله دارند تا نشست های برجامی را به سرانجام برسانند و ایجاد خوشبینی کاذب می کنند.

آیت الله رسول فلاحتی در پیام جمعه که بدون مستمع در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: یکی از حقوقی که در راستای سبک زندگی اسلامی به عهده مردم گذاشته شده، حق پیامبران به ویژه پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

وی بعثت و اعزام انبیا برای بشریت را نعمتی بزرگ از جانب خدای تبارک و تعالی عنوان کرد و افزود: نخستین حقی که انسان ها نسبت به پیامبران دارند، ایمان به پیامبران الهی به ویژه پیامبر گرامی اسلام(ص) است که عقل و شرع بر آن تاکید دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اگر انسان به پیامبر اسلام(ص) ایمان و اعتقاد داشته باشد آنچه را می گوید می پذیرد و به آن عمل می کند، تصریح کرد: ایمان به خدا و رسول اسلام(ص) و جهاد با جان و مال موجب نجات انسان در دنیا و آخرت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جریان مذاکرات برجام خوشبینی کاذب ایجاد نشود

در جریان مذاکرات برجام خوشبینی کاذب ایجاد نشود