مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-30سياسي

توزیع 5 هزار بسته افطاری و غذای گرم در یک امامزاده


خادمان امامزاده قاضی الصابر (ع) همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و سومین شب جمعه ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه وتوزیع 5هزار بسته افطاری ساده و غذای گرم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امامزاده قاضی الصابر (ع) که در ماه مبارک رمضان در کنار برپایی محفل مناجات خوانی، اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان کرده بود، این بار بین زائران و مجاوران این آستان غذای گرم و افطاری توزیع کرد.

بر همین اساس، پانزدهم و شانزدهم ماه مبارک رمضان بیش از 5 هزار بسته افطاری ساده به همراه غذای گرم بین زائران و مجاوران امامزاده قاضی الصابر (ع) در منطقه ده ونک توزیع شد.

حدود 3 هزار وعده افطاری و غذای گرم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و 2 هزار بسته نیز سومین شب جمعه ماه مبارک رمضان بین زوار و همچنین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امامزاده های استان تهران اوایل با شیوع کرونا بسته شد و خادمان امامزاده ها اقدام به تهیه ماسک و مواد بهداشتی برای مردم کردند و پس از بازگشایی از ظرفیت امامزاده ها برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی استفاده شد.

هم اکنون با تداوم شیوع کرونا تربتخانه امامزاده ها بسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5 هزار بسته افطاری و غذای گرم در یک امامزاده

توزیع 5 هزار بسته افطاری و غذای گرم در یک امامزاده