مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-04-30سياسي

مردم در برابر مکر دشمن هوشیار باشند/همبستگی رمز عبور از فتنه‎ ها


امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای فتنه انگیزی و تفرقه افکنی به کار گرفته است، گفت: همه باید در برابر مکر دشمنان هوشیارانه و بصیرانه رفتار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در پیام جمعه این هفته با اشاره به نزدیک شدن به شب های قدر اظهار داشت: ثواب عبادت در شب قدر از فضیلت هزار ماه عبادت بیشتر است و درک حقیقت شب قدر غیر از اولیای خاص و ائمه اطهار(ع) برای کسی میسر نیست.

ناصری اظهار امیدواری کرد: همه ما بتوانیم بهره کافی از شب با عظمت قدر که شب برنامه ریزی و تعیین مقدرات آینده است را ببریم و عظمت و بزرگی این شب را از دست ندهیم زیرا ملائکه در این شب نازل می شوند و اعمال مردم را بررسی می کنند و تقدیرات آینده مشخص می شود.

امام جمعه یزد افزود: توجه ما به خداوند متعال و توجه به تکلیفمان در این شب ها می تواند به مقدرات ما کمک کند و با توجه به اینکه شب قدر، شب امام زمان(عج) است، باید با توسل به آن حضرت و واسطه قرار دادن ایشان نزد خداوند متعال، از خدا بخواهیم که مقدرات خوبی برای همه ما رقم بخورد.

استغفار بهترین دعای شب های قدر وی بیان کرد: باید در این شب ها به ویژه شب بیست و سوم، دعا و استغفار بسیار داشته باشیم و برای خود و همه بندگان خدا طلب آمرزش کنیم و برای اسلام و رد شدن توطئه دشمنان اسلام و انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در برابر مکر دشمن هوشیار باشند/همبستگی رمز عبور از فتنه‎ ها

مردم در برابر مکر دشمن هوشیار باشند/همبستگی رمز عبور از فتنه‎ ها