مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-04-30سياسي

دشمنی های آمریکا و اسراییل بر علیه ملت ایران پایان پذیر نیست


دشمنی های آمریکا و اسراییل علیه ملت ایران پایان پذیر نیست، آنها از انقلاب اسلامی ضربه خورده اند ولی ان شاالله با لطف الهی مردم عزیز ما بر دشمنانشان پیروز خواهند بود.

- ایسنا/تهران امام جمعه ورامین گفت: دشمنی های آمریکا و اسراییل علیه ملت ایران پایان پذیر نیست، آنها از انقلاب اسلامی ضربه خورده اند ولی ان شاالله با لطف الهی مردم عزیز ما بر دشمنانشان پیروز خواهند بود.

در پی اعلام وضعیت قرمز در ورامین و عدم اقامه نماز جمعه ، آیت الله سید مرتضی محمودی ظهر جمعه 10 اردیبهشت ماه با انتشار مطالبی با عنوان پیام جمعه اظهار کرد: جمعه سوم ماه مبارک رمضان فرا رسید در حالی که همچنان نماز جمعه بخاطر وضعیت قرمز کرونایی تعطیل است.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و نزدیکی به خداوند متعال است و شب های قدر در این ماه از فضیلت خاصی برخوردار است ، بیان کرد: روزه داران محترم با استفاده از فرصت با برکت شب های قدر با توبه و انابه به درگاه خداوند زمینه آمرزش و رحمت الهی را فراهم آورند.

وی با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) افزود: ملت ما افتخار می کند شیعه آن امام بزرگوار است ولی باید همه توجه داشته باشند که باید در عمل و رفتار به ایشان اقتدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی های آمریکا و اسراییل بر علیه ملت ایران پایان پذیر نیست

دشمنی های آمریکا و اسراییل بر علیه ملت ایران پایان پذیر نیست