مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-30سياسي

دشمنی های آمریکا و اسراییل بر علیه ملت ایران پایان پذیر نیست


دشمنی های آمریکا و اسراییل بر علیه ملت ایران پایان پذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر جمعه و در پی اعلام وضعیت قرمز در ورامین و عدم اقامه نماز جمعه، آیت الله سید مرتضی محمودی با انتشار مطالبی با عنوان پیام جمعه اظهار داشت: جمعه سوم ماه مبارک رمضان فرا رسید در حالی که همچنان نماز جمعه بخاطر وضعیت قرمز کرونایی تعطیل است.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و نزدیکی به خداوند متعال است وشب های قدر در این ماه از فضیلت خاصی برخوردار است گفت: روزه داران محترم با استفاده از فرصت بابرکت شب های قدر با توبه و انابه به درگاه خداوند زمینه آمرزش و رحمت الهی را فراهم آورند.

وی با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) افزود: ملت ما افتخار می کند شیعه آن امام بزرگوار است ولی باید همه توجه داشته باشند که باید در عمل و رفتار به ایشان اقتدا کنند.

محمودی بیان داشت: روز کارگر را به کارگران زحمتکش تبریک عرض می کنم و در این راستا باید همه قدردان تلاش کارگران عزیز بوده تا کشور روزبه روز در جهت تولید و رونق اقتصادی موفق تر باشد.

امام جمعه ورامین عنوان داشت: یاد شهید عزیز آیت الله مطهری را گرامی می داریم و روز معلم را به معلمان محترم تبریک می گویم، معلم در سرنوشت انسان ها بسیار تأثیر گذار است و خوشا به حال معلمی که دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی های آمریکا و اسراییل بر علیه ملت ایران پایان پذیر نیست

دشمنی های آمریکا و اسراییل بر علیه ملت ایران پایان پذیر نیست