مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-04-30پزشكي

زالی: تهران در شرایط بسیار سخت کرونایی است


در تهران شرایط تلخی داریم و تعداد بیماران بستری ما به علت کرونا در تهران به 8 هزار و 300 تن رسیده است و برای اولین بار از شیوع کرونا تاکنون ظرف 24 ساعت گذشته از مرز 1800 ابتلای جدید عبور کردیم.

- رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر تهران روزهای بسیار سخت کرونایی را طی می کند،گفت: تا کنون بیش از 93.

7 درصد بیماران کرونایی که به بیمارستان مراجعه کرده اند، درمان و ترخیص شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا زالی،رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در مراسم رونمایی از اسپری کرونا سیف که به سرپرستی جلال الدین غنوی متخصص ریه بیمارستان مسیح طراحی شده، در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری اظهار کرد: بیمارستان مسیح دانشوری علاوه بر جایگاه ملی برنامه های علمی و پژوهشی متعددی را اجرا کرده است که جایگاه آن را به یک جایگاه فراملی تبدیل کرده است.

وی افزود: بیمارستان مسیح و پژوهشکده سل و بیماری های ریوی شاهد خیزش ارزنده در حوزه های پژوهشی و علمی بوده و این مرکز نقطه ممتاز و درخشان در خدمات علمی، پژوهشی و درمانی است که به عنوان یک نقطه مرجع در مبارزه با کرونا مطرح شده است.

زالی یادآور شد: این موفقیت های پژوهشی در حالی است که همه اساتید در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول اند، اما در کنار درمان بیماران فعالیت های پژوهشی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: تهران در شرایط بسیار سخت کرونایی است

زالی: تهران در شرایط بسیار سخت کرونایی است