مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-04-30پزشكي

اتمام واکسیناسیون 80 ساله ها تا فردا/ گروه های جدید فراخوان می شوند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از اتمام واکسیناسیون سالمندان بیش از 80 سال تا روز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: فراخوان گروه های جدید برای واکسیناسیون نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

- سیامک محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به این که واکسیناسیون علیه بیماری کووید19 با همراه داشتن کارت ملی و ماسک به یکی از سه مرکز واکسیناسیون در قم مراجعه کنند.

محبی درباره این سه مرکز نیز یادآور شد: مرکز شماره یک واکسیناسیون واقع در میدان روح الله، جنب دانشکده بهداشت در شیفت عصر و از ساعت 15 تا 18 و مرکز شماره دو واقع در بلوار کارگر، مرکز امام موسی بن جعفر (ع) در شیفت صبح از ساعت 9 تا 14 و در شیفت عصر از ساعت 15 تا 18 پذیرای سالمندان عزیز برای واکسیناسیون کروناست، ضمن اینکه مرکز شماره سه واکسیناسیون نیز واقع در انتهای نیروگاه، رو به روی امامزاده سید معصوم (ع)، مرکز الزهراء (س) امروز افتتاح می شود و در شیفت عصر از ساعت 15 تا 18 در خدمت همشهریان عزیز است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه بیان کرد: واکسیناسیون علیه بیماری کووید19 در استان با یک مرکز کار خود را آغاز کرد و خوشبختانه تعداد مراکز واکسیناسیون اکنون به سه مرکز افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام واکسیناسیون 80 ساله ها تا فردا/ گروه های جدید فراخوان می شوند

اتمام واکسیناسیون 80 ساله ها تا فردا/ گروه های جدید فراخوان می شوند