مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-04-30ورزشي

نبود باشگاه مهم ترین مشکل هیات سوارکاری کامیاران است


رییس هیات سوارکاری شهرستان کامیاران، نبود باشگاه سوارکاری مناسب را مهم ترین مشکل این شهرستان نام برد که به نوعی بر استقبال ورزشکاران تاثیرگذار بوده است.

- مسلم علیمرادی رییس هیات سوارکاری شهرستان کامیاران در گفت وگو با خبرنگار فارس در کامیاران اظهار کرد: ورزش سوارکاری جز سنت ها و ورزش های اصیل و بومی شهرستان بوده و از گذشته این ورزش مورد استقبال مردم بوده است.

  وی افزود: به دلیل تغییر شرایط و عاید اسب داران شد.

  علیمرادی تصریح کرد: هیات سوارکاری کامیاران در سال 99 رسما با همکاری هیات سوارکاری استان و همچنین اداره ورزش و جوانان شروع به فعالیت کرد زیرا ورزشی با این حساسیت و ظرفیت واقعا لازم بود که هیات فعالی در شهرستان داشته باشد.

  وی ادامه داد: یک ماه پس از تشکیل هیات با همکاری هیات استان، اداره ورزش و جوانان و فرمانداری شهرستان  یک شوسواره با خروجی بسیار عالی و حضور 40 راس اسب از اکثر شهرستان های استان و نیز دو استان کرمانشاه و همدان برگزار شد که حدود 3 هزار تماشاچی حضور داشتند و برای اولین برنامه خروجی بسیار خوبی بود.

  رییس هیات سوارکاری شهرستان کامیاران در زمینه مشکلات این شهرستان بیان کرد: مهمترین مشکل نبود یک باشگاه صنعتی مجوزدار است که متاسفانه به علت عدم تمایل به سرمایه گذاری، این شهرستان هنوز از وجود یک باشگاه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود باشگاه مهم ترین مشکل هیات سوارکاری کامیاران است

نبود باشگاه مهم ترین مشکل هیات سوارکاری کامیاران است