مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-30اقتصادي

200 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت آزادسازی شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از آزادسازی 200 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: این عملیات شامل تخریب 127 مورد دیوارکشی، بنا، محوطه و دپوی مصالح در منطقه تعاونی تولید ماهدشت بوده است.

- اسماعیل صارمی، مدیرجهادکشاورزی شهرستان کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه اراضی تعاونی تولید ماهدشت اراضی یکپارچه کشاورزی  است، گفت: این اراضی با سیاست برنامه ریزی الگوی کشت، تحت مدیریت است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: الگوی کشت عبارتست از تعیین یک نظام کشاورزی با مزیت اقتصادی پایدار مبتنی بر سیاست های کلان کشور، دانش بومی کشاورزان و بهره گیری بهینه از پتانسیل های منطقه ای با رعایت اصول اکوفیزیولوژیک تولید محصولات کشاورزی در راستای حفظ محیط زیست حائز اهمیت است.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کرج ادامه داد: در این راستا مبارزه با زمین خواری علی الخصوص با چنین اراضی که اهمیت ویژه ای دارد، با جدیت صورت می پذیرد.

به گفته صارمی آزادسازی 200 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان که شامل تخریب 127 مورد دیوارکشی، بنا، محوطه و دپوی مصالح در منطقه تعاونی تولید ماهدشت بود روز گذشته انجام شد.

وی با اشاره به اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی در ماهدشت با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت آزادسازی شد

200 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت آزادسازی شد