مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-30سياسي

توزیع 23هزار بسته معیشتی و حمایتی/ 2100 یتیم کرمانشاهی حامی پیدا کردند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع 30 هزار بسته معیشتی و حمایتی و بسته افطاری در نیمه اول ماه رمضان امسال خبر داد.

- توزیع 23هزار بسته معیشتی و حمایتی/ 2100 یتیم کرمانشاهی"حامی"پیدا کردند ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع 30 هزار بسته معیشتی و حمایتی و بسته افطاری در نیمه اول ماه رمضان امسال خبر داد.

محسن رخصی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح ایران همدل در قالب اطعام مهدوی گفت: در راستای اجرای این طرح بیش از 50 آشپزخانه مهدوی جهت پخت غذای گرم برای نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان در کرمانشاه آغاز به کار کردند.

وی افزود: تاکنون بیش از 46 هزار پرس غذای گرم در استان تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.

رخصی گفت: پخت این غذاها و توزیع آنها با اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی همراه بوده و این غذاهای گرم میان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر این طی این مدت هشت هزار بسته افطاری هم میان نیازمندان استان توزیع شده است.

وی افزود: در کنار پخت غذای گرم، با توجه به شرایط کرونایی عمده تمرکز بر بحث تهیه بسته های معیشتی و حمایتی صورت گرفت و طی این مدت 23 هزار و 500 بسته معیشتی و حمایتی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 23هزار بسته معیشتی و حمایتی/ 2100 یتیم کرمانشاهی حامی پیدا کردند

توزیع 23هزار بسته معیشتی و حمایتی/ 2100 یتیم کرمانشاهی حامی پیدا کردند