مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-04-30ورزشي

طباطبایی نباید قول مدال بدهد/ او باید امکانات لازم را فراهم کند


رییس فدراسیون تلاش می کند بهترین امکانات را در اختیار تیم ملی قرار دهد، اما اینکه این تلاش ها به کسب مدال در المپیک ختم می شود یا نه در روز مسابقه مشخص می شود.

- رشید خدابخش در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: کاراته تا چند ماه دیگر در توکیو نخستین حضورش در المپیک را تجربه خواهد کرد.

با توجه به قدرت کاراته ایران و افتخاراتی که این رشته ورزشی در سالهای گذشته به دست آورده، امیدواریم که کاراته ایران بهترین نتایج را کسب کند و نقش پررنگی در مدال آوری کاروان ورزشی کشورمان در المپیک داشته باشد.

وی افزود: طباطبایی به عنوان رییس فدراسیون تلاش کرده مقدمات لازم را برای موفقیت و مدال آوری تیم ملی کاراته مردان و زنان ایران فراهم آورد.

برپایی اردوهای منظم، فراهم آوردن بهترین امکانات، اعزام تیم ملی به تورنمنت های مختلف، تلاش برای برطرف نمودن دغدغه های مربیان و ورزشکاران و… بخشی از کارهای صورت گرفته در چند ماه اخیر و در راه آماده سازی تیم ملی برای حضور قدرتمند در المپیک بوده است.

پیشکسوت کاراته کشورمان در ادامه یادآور شد: با تمام این شرایط طبیعی است که طباطبایی به عنوان رییس فدراسیون قول کسب مدال را ندهد.

وی به عنوان رییس تلاش می کند بهترین امکانات را در اختیار تیم ملی قرار دهد، اما اینکه این تلاش ها به مدال ختم می شود یا نه در روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی نباید قول مدال بدهد/ او باید امکانات لازم را فراهم کند

طباطبایی نباید قول مدال بدهد/ او باید امکانات لازم را فراهم کند