مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-04-30فناوري

تهدید کارمندان گوگل به استعفا در صورت عدم دورکاری


گوگل یکی از نخستین شرکتهای بزرگی بود که کارمندانش را در نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا به دورکاری از خانه فرستاد اما اکنون که خواستار بازگشت کارمندانش است، - گوگل یکی از نخستین شرکتهای بزرگی بود که کارمندانش را در نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا به دورکاری از خانه فرستاد اما اکنون که خواستار بازگشت کارمندانش است، بعضی از آنها حاضر به بازگشت نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه شرکتهای فناوری نظیر مایکروسافت و توییتر اعلام کرده اند به کارمندانشان اجازه خواهند داد به طور دائمی به دورکاری از خانه بپردازند اما گوگل در برابر دورکاری کامل مقاومت کرده و کارمندان این شرکت می گویند حس نارضایتی فزاینده ای در میان بخشی از نیروی کار گوگل وجود دارند.

این عصبانیت هفته پیش به شبکه اجتماعی کشیده شد.

کریس برادفوت، برنامه نویس گوگل کلود در توییتی نوشت: شماری از همکارانش در گوگل اظهار کرده اند اگر مجبور شوند در سپتامبر به محل کار برگردند، استعفا خواهند کرد.

چند کارمند دیگر گوگل هم با حمایت از این پیام اعلام کردند اگر گوگل آنها را مجبور کند به دفتر برگردند، شغل دیگری را جست و جو خواهند کرد.

چندین کارمند گوگل که مایل نبودند نامشان فاش شود، به بیزنس اینسایدر گفتند: همکارانی را می شناسند که برای همیشه رفته اند و قصد برگشت ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید کارمندان گوگل به استعفا در صورت عدم دورکاری

تهدید کارمندان گوگل به استعفا در صورت عدم دورکاری