مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-04-30اقتصادي

اشتغالزایی برای 45 هزار نفر در واحدهای صنعتی زنجان


ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در اولویت مسؤولان قرار دارد، بحث حمایت از سرمایه گذاری است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: طبق آمار میزان سرمایه گذاری پروانه های بهره برداری صادره تاکنون در استان بالغ بر 125 هزار میلیارد ریال است که این میزان در سطح کشور بالغ بر 4 میلیون و 749 میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به افزایش سهم استان از میزان سرمایه گذاری صنعتی کشور یادآور شد: تا پایان سال 98، سهم استان از میزان سرمایه گذاری پروانه های بهره برداری صادره 2 درصد بوده است که این امر حاکی از افزایش سهم استان در سرمایه گذاری های صنعتی کشور است.

فغفوری ادامه داد: تاکنون یک هزار و 266 پروانه بهره برداری در استان زنجان صادر شده است که زمینه اشتغالزایی 45 هزار و 709 نفر را در واحدهای صنعتی استان فراهم کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: در صدور پروانه های بهره برداری و اشتغالزایی واحدهای صنعتی استان در کشور 2 درصد است.

فغفوری در ادامه از سهم 4 درصدی استان در صدور جوازهای تاسیس صادره خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 3 هزار و 105 مورد جواز تاسیس و طرح توسعه در استان صادر شده که این میزان 4 درصد از جوازهای تاسیس صادره کشور را به خود اختصاص می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 45 هزار نفر در واحدهای صنعتی زنجان

اشتغالزایی برای 45 هزار نفر در واحدهای صنعتی زنجان