مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 21:102021-04-29ورزشي

زیرساخت های اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج وجود ندارد


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج، گفت: در حال حاضر امکان اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج به دلیل عدم وجود زیرساخت های لازم وجود ندارد و اجباری شدن آن می تواند منجر به ایجاد سدی در امر ازدواج شود.

- محمد مهدی تندگویان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به عدم دسترسی تمام جوانان در تمام مناطق کشور به خدمات روانشناسی و مشاوره، اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج به علت نبود زیرساخت های اجرایی آن در کشور میسر نیست.

وی همچنین این را هم گفت که ممکن است در چنین شرایطی اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج، منجر به ایجاد یک سد در امرازدواج شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، افزود: قانونگذار زمانی می تواند مشاوره پیش از ازدواج را اجباری کند که تمام زیر ساخت های استفاده از آن در تمام نقاط کشور حتی روستاهای دور افتاده وجود داشته باشد.

تندگویان همچنین با تاکید بر لزوم تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خدمات روانشناسی و مشاوره، ادامه داد: از سوی دیگر برای اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج نیاز است خدمات مشاوره و روانشناسی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند که در حال حاضر این امکان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج وجود ندارد

زیرساخت های اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج وجود ندارد