مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 17:052021-04-29اجتماعي

جزییات حضور نهمی ها و دوازدهمی ها سر جلسات امتحان


مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای به تشریح برنامه ریزی، کیفیت و نحوه برگزاری، طراحی سوالات و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در امتحانات نیمه دوم سال تحصیلی 1400-1399 پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مرکز در مورد نحوه خدمات آموزشی و تربیتی مدارس در دوره بیماری های همه گیر، اعلام کرد: براساس مصوبه 977 مورخه 13 مرداد 1399 شورای عالی آموزش و پرورش در مورد نحوه خدمات آموزشی و تربیتی مدارس در دوره بیماری های همه گیر، امتحانات پایه های نهم و دوازدهم به جهت تأثیر نتایج آنها در سرنوشت تحصیلی دانش آموزان به صورت حضوری برگزار می شوند.

امتحانات نهمی ها و دوازدهمی ها مطابق ضوابط و پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با توجه به شروع فصل امتحانات و تاکید بر حفظ سلامت دانش آموزان در این ایام، تصریح کرد: حفظ سلامت دانش آموزان در برگزاری این امتحانات، اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش و از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و مطابق ضوابط و پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزار خواهد شد.

دانش آموزان در گروه های مجزا در جلسات امتحان حاضر می شوند رعایت فاصله اجتماعی دو متری در جلسات امتحانی بر اساس این اطلاعیه؛ برای برگزاری این امتحانات و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و عوامل اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حضور نهمی ها و دوازدهمی ها سر جلسات امتحان

جزییات حضور نهمی ها و دوازدهمی ها سر جلسات امتحان