مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-04-29ورزشي

نهایت تلاشمان را برای حفظ سهمیه انجام می دهیم/ تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم


شرایط تیم بازارهای روز کوثر شرایط ایده آلی است و در روزهای گذشته تمرینات مناسب و با کیفیتی انجام شده؛ نهایت تلاشمان را برای حفظ سهمیه انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، داوود توسل سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با است.

تمرینات خوبی را پشته سر گذاشته ایم و آماده بازی با تیم خوب کوثر هستیم محسن علی پور سرمربی  در رابطه با آخرین وضعیت این تیم پیش از بازی با کوثر اصفهان بیان داشت:مشکلاتی وجود داشت که در چند هفته گذشته با آن درگیر بودیم ولی بازیکنانم تمام تلاششان را می کنند تا نتیجه دلخواه را کسب کنند؛ در چند روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آماده بازی با تیم خوب کوثر اصفهان هستیم.

سرمربی اهورا در خصوص پیش بینی نتیجه این مسابقه ادامه داد: پیش بینی نتیجه کار سختی است و می دانیم مقابل تیم خوبی بازی داریم؛ کوثر بازیکنان خوب، با کیفیت و با تجربه ای دارد که بازی را سخت می کنند و مطمئنم که بازی سخت و نزدیکی را شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش در این بازی گفت: مانند چند هفته گذشته تعداد زیادی از بازیکنانمان را در اختیار نداریم که شامل 7 نفر هستند اما 12 بازیکن جوان و با انگیزه را به اصفهان آورده ایم که امیدوارم بتوانند خوب و با انگیزه بازی کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایت تلاشمان را برای حفظ سهمیه انجام می دهیم/ تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم

نهایت تلاشمان را برای حفظ سهمیه انجام می دهیم/ تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم