مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 14:302021-04-29سياسي

جشن میلاد امام حسن (ع) در اروپا برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشن میلاد با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع)، به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا و با همکاری مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا و انجمن های اسلامی دانشجویان مسکو، - جشن میلاد با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع)، به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشن میلاد با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع)، به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا و با همکاری مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا و انجمن های اسلامی دانشجویان مسکو، ایروان و وین به صورت مجازی برگزار شد.

این جلسه مجازی که با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط دبیر انجمن اسلامی دانشجویان ایروان علی اخوان سلامت آغاز شد، با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی رستمی؛ رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها آغاز شد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به ایراد سخنرانی در باب فضائل و کرامات آن حضرت پرداخت.

وی سیره و منش امام حسن مجتبی (ع) در امورات اجتماعی را صاحب ارزش و مقام دانست و تاکید کرد: وظیفه شیعیان الگو برداری از شیوه و روش آن حضرت در برخورد با مردم و جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد امام حسن (ع) در اروپا برگزار شد

جشن میلاد امام حسن (ع) در اروپا برگزار شد