مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-04-29سياسي

نخستین توضیحات حسام الدین آشنا درباره فایل صوتی سرقت شده ظریف


حسام الدین آشنا بعد از استعفا از مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در یک رشته توییت، درباره درز کردن فایل صوتی گفتگوی محرمانه وزیر امور خارجه و پیامدهای آن توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حسام الدین آشنا در یک رشته توییت در حساب کاربری اش درتوییتر نوشت: مرکز بررسی های استراتژیک علاوه بر آن که ارائه خدمات مشاوره ای، تحلیلی، نظارتی و آگاهی رسانی تخصصی در حوزه های راهبردی را در دستور کار خود داشته،مسئولیت مستندسازی دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم را نیز بر عهده گرفته است و تا کنون چهار جلد از این مجموعه را آماده انتشار نموده است.

و در ادامه همین مسیر، در آذرماه 1399 مسئولیت نظارت بر اجرای قرارداد نهاد ریاست جمهوری با شخصی حقیقی برای تولید و تدوین محصول فرهنگی- هنری کارنامه/آن سوی دولت نیز بر عهده این مرکز نهاده شده است.

برنامه ی کارنامه/آن سوی دولت مطابق ضمیمه قرارداد با هدف ثبت تلاش ها، دستاوردها و تجارب وزرا و معاونین رییس جمهور از طریق گفتگوی صریح، دقیق و نظام مند طراحی و اجرا شده است.

مقرر شده بود گزیده خروجی های تصویری و مکتوب برنامه در توافق با مصاحبه شوندگان و با اعمال ملاحظات ضروری، از طریق صدا و سیما، نمایش خانگی، مطبوعات و کتاب در دسترس عموم قرار گیرد و نسخه قابلِ انتشار محدود آن نیز طبق استانداردهای مرسوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین توضیحات حسام الدین آشنا درباره فایل صوتی سرقت شده ظریف

نخستین توضیحات حسام الدین آشنا درباره فایل صوتی سرقت شده ظریف