مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-04-29سياسي

لزوم انجام مطالعات دینی در ارتباط با اشعار آینی


نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر لزوم انجام مطالعات دینی در ارتباط با اشعار آیینی تأکید کرد و گفت: انس با مبانی دینی و منبع بار آگاهی شعرا را افزایش می دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عصر شعر رمضان به مناسبت شهدا ارتباط بگیرند.

خاتمی در ادامه به وجود قوه عقل و اختیار در انسان اشاره کرد و گفت: کسانی که از عقل خود استفاده نمی کنند، همانند چهارپایان هستند و هرکسی هر امتیازی داشته باشد، ولی عقل نداشته باشد به درد نمی خورد.

برگزاری چند جشنواره ادبی در استان زنجان در ادامه نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان درادامه به رونق خوب ادبیات در کشور به لحاظ حضور شعرا و ادبا و محافل ادبی فاخر اشاره کرد و گفت: ما وارث فرهنگ دینی هستیم که اولین تجربه وحی در آن با خواندن آیه اقرا باسم ربک الذی الخلق آغاز شد، پس باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

محمدربیع احمدخانی تصریح کرد: با داشتن چنین پیشینه ای نباید کمال گرایی در این بخش دچار رخوت شود، اصلا  چرا باید ملتی با این پیشینه معنوی و چنین ذخیره گرانباری هرگاه بخواهد از اهمیت مطالعه و کتاب بگوید، باید امثال و فرهنگش را از دیگران تمنا کند؟ وی با اشاره به اینکه وضعیت فعلی ما و خانه ادبیات در حال برگزاری است که بازتاب خوبی هم در کشور و در سطح بین الملل داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انجام مطالعات دینی در ارتباط با اشعار آینی

لزوم انجام مطالعات دینی در ارتباط با اشعار آینی