مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-04-29سياسي

ضرورت وجود روانشناس در جامعه از دیدگاه روانشناسان


روانشناس به عنوان یک راهنما، افراد را به خودآگاهی و خودشناسی می رساند و این مسئله یعنی بهره وری از داشته ها و دانسته های این قشر، باید به عنوان یک ضرورت برای تک تک افراد جامعه حائز اهمیت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز روز روانشناس و مشاور بهانه ای شد تا ضمن تبریک این روز به همه فعالان این عرصه چرایی وجود این قشر در جامعه را نیز از زبان چند روانشناس و مشاور جویا شویم.

احمد طرماح، روانشناس و مشاور خانواده اولین مهمان گفت و گوی امروز است که صحبتش را با تبریک به مناسبت نهم اردیبهشت روز بزرگداشت روانشناسان آغاز می کند.

 وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس اظهار داشت: انسان دارای دو بعد روحی و جسمی است و ممکن است در هر بعد مشکلاتی برای او پیش بیاید، همانطور که جسم انسان ها مثل این روزها درگیر می شود، از نظر روحی و روانی هم گاهی ممکن است صدماتی بر روح و روان ما عارض شود.

 این مشاور خانواده تصریح کرد: ما در مشکلات جسمی انواع بیماری ها را داریم، مثل دندان درد، مشکلات مغزی، مشکلات عروقی و.

در مباحث روحی و روانی نیز مشکلات وعوارض متفاوت است، به عنوان مثال پرخاشگری، افسردگی، عدم کنترل خشم، نداشتن مهارت های ارتباطی مناسب برای سازگاری اجتماعی، مشکلات در حوزه تعلیم و تربیت و شکاکیت، وسواس و اضطراب از جمله مشکلات روحی روانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت وجود روانشناس در جامعه از دیدگاه روانشناسان

ضرورت وجود روانشناس در جامعه از دیدگاه روانشناسان