مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-04-29حوادث

انهدام باند کلاهبرداری با هک حساب بانکی 2500 نفر در مازندران


فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری اینترنتی با 5 میلیارد ریال کلاهبرداری و هک حساب بانکی بیش از 2500 شهروند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی دریافت چند فقره پرونده قضایی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان به ارزش 104 میلیون و 500 هزار ریال از طریق راه اندازی سایت های صیغه یابی و ساخت درگاه جعلی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی از سوی کارآگاهان پلیس فتا خبر داد و تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی مخفیگاه 3 متهم به کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان آمل شناسایی شد و با هماهنگی قضایی این افراد در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری به کلاهبرداری اینترنتی و هک حساب بانکی 2 هزار و 540 کاربر اینترنتی به ارزش 5 میلیارد ریال در سراسر کشور با راه اندازی کانال صیغه یابی و درگاه جعلی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اقرار کردند.

سردار میرزایی با اشاره به کشف 12 قطعه سیم کارت تلفن همراه ، 13 قطعه عابر بانک، 3 گوشی تلفن همراه اندروید و یک لپ تاپ در بازرسی از مخفیگاه متهمان اظهارکرد: در بررسی های فنی از لوازم و تجهیزات مکشوفه متهمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند کلاهبرداری با هک حساب بانکی 2500 نفر در مازندران

انهدام باند کلاهبرداری با هک حساب بانکی 2500 نفر در مازندران