مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-04-29اقتصادي

افزایش کرایه تاکسی همدان هفته آینده/ افزایش خودسرانه کرایه تخلف است


مدیرمعاونت سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان از افزایش کرایه تاکسی در همدان طی هفته آینده خبر داد و گفت: در صورت مشاهده افزایش خودسرانه کرایه با متخلفان برخورد می شود.

- میلاد کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، از ابلاغ افزایش کرایه های تاکسی در همدان طی روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد: میزان افزایش کرایه ها به تصویب فرمانداری و کمیته انطباق رسیده و با تایید سازمان صنعت، معدن و تجارت، از طریق کارگروه تنظیم بازار ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به نحوه تصویب افزایش 10 درصدی کرایه های تاکسی در همدان گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و کاهش یکی از سرنشینان صندلی عقب خودرو در رعایت فاصله فیزیکی، 10 درصد افزایش کرایه به منظور جبران هزینه رانندگان تصویب شده است.

مدیر معاونت سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان در پاسخ به اظهارات برخی از شهروندان که گلایه کرده بودند کرایه ها 50 درصد افزایش داشته و از طرفی فعلا تصویب نشده اما برخی از رانندگان اعمال کرده اند گفت: امسال 30 درصد کرایه ها افزایش پیدا می کند و 10 درصد افزایش نیز به دلیل شرایط کرونا خواهد بود اما هنوز ابلاغ و اعمال نشده است.

وی با تاکید به اینکه اگر تاکسی داران قبل از اینکه ما به آنها ابلاغ کنیم کرایه ها را افزایش دهند مرتکب تخلف شده اند افزود: با اطلاع رسانی شهروندان قطعا با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کرایه تاکسی همدان هفته آینده/ افزایش خودسرانه کرایه تخلف است

افزایش کرایه تاکسی همدان هفته آینده/ افزایش خودسرانه کرایه تخلف است