مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-04-29اقتصادي

راز رپورتاژآگهی های ارزان و پرشمار چیست؟


در این روزها شاهد ارائه پیشنهاداتی از سوی دلالان و بنگاه های تبلیغاتی مبنی بر انتشار تعداد بالای رپورتاژآگهی در صدها سایت با قیمت های نازل و باورنکردنی هستیم، - در این روزها شاهد ارائه پیشنهاداتی از سوی دلالان و بنگاه های تبلیغاتی مبنی بر انتشار تعداد بالای رپورتاژآگهی در صدها سایت با قیمت های نازل و باورنکردنی هستیم، اما چه تفاوتی میان پیشنهاد این دلالان و تعرفه های ارائه شده از سوی سایت های معتبر و پربازدید وجود دارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها پیشنهادهایی مبنی بر انتشار رپرتاژآگهی های ارزان و پرشمار که در رسانه های متعدد و با تعداد زیادی بک لینک منتشر می شوند از سوی دلالان و بنگاه های تبلیغاتی به صاحبان کسب و کارها و فعالان اقتصادی ارائه می شود.

نکته ای که این پیشنهادها را جذابتر و صاحبان کسب و کار را به سپردن کار تبلیغاتی خود به این دلالان ترغیب می کند، قیمت نازل بنگاه های تبلیغاتی برای انتشار تعداد بالایی از رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف است.

افرادی که با بازار انتشار رپورتاژ آگهی آشنا هستند، می دانند که تعرفه انتشار رپرتاژآگهی در سایت های معتبر، به صورت سالانه تعیین می شود و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و دارای شفافیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز رپورتاژآگهی های ارزان و پرشمار چیست؟

راز رپورتاژآگهی های ارزان و پرشمار چیست؟