مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-04-29سياسي

598 روستای کهگیلویه و بویراحمد دارای دهیاری هستند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیران کل دفاتر امور شهری و روستایی برگزار شد، با تبریک سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا، - گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا بازوی توانمند و اجرایی دولت در میدان خدمات رسانی و خدمات دهی هستند.

حسین کلانتری در حاشیه نشست ویدیو کنفرانس با معاون اول رییس جمهور با تبریک روز شوراها به همه اعضای شوراهای روستاها و شهرهای استان افزود: شوراها مظهر اراده مردم و متکی به اراده و آرای مستقیم مردم هستند.

وی توسعه روستاها و توجه به پیشرفت و عمران و آبادانی روستاها را از اولویت های دولت برشمرد و تصریح کرد: باید توازن و توزیع عادلانه منابع به صورت ویژه هم در شهرها و هم روستاها مد نظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تلاش همه اعضای شوراهای شهر و روستا به ویژه در این ایام کرونا تقدیر و اظهار کرد: باید با تلاش و اراده و خرد جمعی بر مشکلات پیروز شد و این تنها راه برون رفت استان از برخی مشکلات، کاستی ها و کمبودها و رسیدن به توسعه پایدار است.

کلانتری تاکید کرد: هم اکنون 598 روستای دارای دهیاری داریم که 560 نفر مرد و 38 نفر خانم هستند.

وی روستاهای حائز شرایط تشکیل شورا را 843 روستا عنوان کرد و ادامه داد: هم اکنون دو هزار و 58 نفر عضو شورای اسلامی روستا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

598 روستای کهگیلویه و بویراحمد دارای دهیاری هستند

598 روستای کهگیلویه و بویراحمد دارای دهیاری هستند