مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-29سياسي

تعرض به خط لوله آب انتقالی یزد تکذیب شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان یزد با رد خبر تعرض به خط لوله آب انتقالی به استان، اظهار داشت: این حادثه با توجه به اینکه در آن هیچ گونه اعتراض و تجمعی گزارش نشده، - محمدمهدی جوادیان زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که وضعیت آبرسانی به استان کاملاً معمولی است و مشکلی در این زمینه نداریم اظهار کرد: خبر منتشر شده در فضای مجازی را دیدم اما این اتفاق از اساس کذب است و تعرض و تخریب ناشی از تعرض نبوده است.

وی با اشاره به این که قطعی آب شرب در روزهای آتی نخواهیم داشت افزود: خللی در روند انتقال آب صورت نگرفته که با مشکل اب شرب مواجه باشیم و آب شرب مردم قطع شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان یزد همچنین در پاسخ به کاهش محسوس فشار آب در یزد عنوان کرد: این کاهش فشار ناشی از قرارگیری در پیک مصرف آب استان است، اظهار داشت: ما در حال حاضر در حال سپری کردن ایام پیک مصرف آب در استان یزد هستیم و این روند هرساله از اواسط بهار تا پایان تابستان شرایط بحرانی را در حوزه تأمین آب شرب برای استان پدید می آورد.

وی از مردم خواست تا به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و با کاهش و مدیریت مصرف آب، مسئولان استان را در تأمین آب برای شهروندان یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرض به خط لوله آب انتقالی یزد تکذیب شد

تعرض به خط لوله آب انتقالی یزد تکذیب شد