مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-04-29سياسي

15 هزار ردیف شغلی برای فرزندان ایثارگران تعیین شده است


در سال جاری 15 هزار نفر از فرزندان شهیدان و جانبازان بالای 70 درصد صاحب شغل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید انصاری ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: مرحله آزمون هشتم فراگیر که با حضور حدود 560 هزار نفر برگزار شد برای 38 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد و افرادی که نمره حد نصاب را کسب کردند در حال انجام مراحل مصاحبه هستند که بعد از این مرحله، نفرات برگزیده از اواسط خردادماه مشغول به کار می شوند.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های های انجام گرفته مقدمات مرحله 9 آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تا خردادماه فراهم شده و آزمون در تیرماه اجرا می شود.

معاون رییس جمهور به برگزاری آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون، دولت مکلف شده تا همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد استخدام شوند.

انصاری تاکید کرد: 15 هزار ردیف شغل برای فرندان شهیدان و جانبازان در کشور تعیین شده و متقاضیان در مرحله ثبت نام هستند و تا 12 اردیبهشت ماه مهلت دارند باز ثبت نام کنند.

وی به تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل اشاره کرد و گفت: مجلس در قانون بودجه بند (د) تبصره 20 برای تبدیل وضعیت ایثارگران، موظف است همه ایثارگران مشمول ماده 21 قانون خدمات رسانی به ایثارگران که به صورت قراردادی هستند باید رسمی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار ردیف شغلی برای فرزندان ایثارگران تعیین شده است

15 هزار ردیف شغلی برای فرزندان ایثارگران تعیین شده است