مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-29سياسي

پیش نویس منشور اخلاق اسلامی انتخابات تدوین شده است


مسئول دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه کشور گفت: پیش نویس منشور اخلاق اسلامی انتخابات در حوزه علمیه قم تدوین شده است و بعد از تأیید نهایی مراجع منتشر می شود، - ایسنا/قزوین مسئول دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه کشور گفت: پیش نویس منشور اخلاق اسلامی انتخابات در حوزه علمیه قم تدوین شده است و بعد از تأیید نهایی مراجع منتشر می شود، این منشور از نگاه دین اخلاق اسلامی انتخابات را مورد بررسی قرار داده و 17 اصل از اصول اخلاق انتخاباتی را ذکر کرده است.

حجت الاسلام محمدحسن زمانی در نشست بصیرتی سیاسی با موضوع منشور انتخابات جمهوری اسلامی از دیدگاه قرآن که امروز 9 اردیبهشت به همت بسیج رسانه استان قزوین، با حضور اصحاب رسانه استان قزوین به صورت مجازی برگزار شد، تصریح کرد: انتخابات را می شود از محورهای مختلف موردبررسی قرارداد برای مثال می توانیم بررسی کنیم که آیا انتخابات ریشه در معارف دینی ما دارد یا صرفاً یک مسئله سیاسی و ابتکاری است که از غرب الگو گرفته شده؟ انتخابات یک جلوه از مردم سالاری نظام حکومتی ما و جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اسلامیت آن در آیات قرآن ریشه دارد و جمهوری بودن را نیز امام خمینی (ره) برای کشور انتخاب کردند، جمهوری اسلامی به معنای حاکمیت خدا و حاکمیت مردم است، واژه های جمهوری و اسلامی هر دو برگرفته از آیات قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس منشور اخلاق اسلامی انتخابات تدوین شده است

پیش نویس منشور اخلاق اسلامی انتخابات تدوین شده است