مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-29بين الملل

ابتلای نظامیان شاغل در واحد گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به سرطان


یک رسانه رژیم صهیونیستی از ابتلای نظامیانی که در واحد گنبد آهنین این رژیم فعال هستند، خبر داد و اینکه این نظامیان در شرف پایان فعالیت هستند یا خدمت آنها در سامانه پدافندی تمام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت فاش کرد که شماری از نظامیان این رژیم که در واحد سامانه پدافندی گنبد آهنین فعالیت دارند، به سرطان مبتلا شده اند.

این رسانه صهیونیست اعلام کرد: شماری از نظامیان اسراییلی که در سامانه های دفاع هوایی به ویژه گنبد آهنین خدمت کرده اند از ابتلای خود به بیماری سرطان خبر داده اند.

به نوشته این رسانه صهیونیست؛ این نظامیان ابتلای خود به بیماری سرطان را همزمان با نزدیک شدن به پایان دوره خدمت نظامی یا چند ما پس از اتمام خدمت اعلام کرده اند.

یدیعوت آحارونت اعلام کرد: پژوهشهای پزشکی جدید نشان دهنده این است که افرادی در داخل ارتش اسراییل که در واحد دفاع هوایی فعالیت می کنند، بیشترین میزان ابتلا به سرطان را در داخل ارتش اسراییل دارند.

چندی قبل هم شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی از سرطان زا بودن سامانه دفاعی گنبد آهنین خبر داده بود.

این شبکه گزارش داده بود: شماری از نظامیان یگان پدافندهوایی ارتش این رژیم که بسیاری از آنها در سامانه ضد موشکی گنبد آهنین خدمت می کنند، به بیماری سرطان مبتلا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای نظامیان شاغل در واحد گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به سرطان

ابتلای نظامیان شاغل در واحد گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به سرطان