مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-04-29اقتصادي

تأثیر کرونا در افزایش اضطراب کودکان


نتایج بدست آمده از طرح غربالگری کودکان 5 و 6 ساله کرمانشاهی در سال 1399 بیانگر آن بود حدود 44 درصد از آنها نمره بالایی در اضطراب داشته اند.

- معاون پبشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: نتایج بدست آمده از طرح غربالگری کودکان 5 و 6 ساله کرمانشاهی در سال 1399 بیانگر آن بود حدود 44 درصد از آنها نمره بالایی در اضطراب داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، دکتر مسعود پایدار روز پنجشنبه به مناسبت روز روانشناس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از فعالیت های بهزیستی در راستای ارتقای سلامت روانی کودکان، طرح غربالگری اضطراب است که هر سال برای کودکان 5 و 6 ساله اجرا می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه غربالگری اضطراب کودکان در سالیان قبل به صورت حضوری انجام می شد، اکنون این طرح با توجه به همه گیری ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

پایدار تاکید کرد: به همین منظور در ابتدا سامانه ای به صورت مجازی برای غربالگری اضطراب کودکان راه اندازی و پس از انجام آگاه سازی های لازم، غربالگری در این سامانه توسط والدین انجام گرفت.

وی یادآور شد: نتایج غربالگری اضطراب کودکان برای سال های 97 و 98 در حدود 24 درصد بود که برخی به نشانه های اضطرابی مبتلا بودند که این میزان برای سال 1399 به 44 درصد افزایش داشته که نشان دهنده افزایش حدود دو برابری میزان اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر کرونا در افزایش اضطراب کودکان

تأثیر کرونا در افزایش اضطراب کودکان