مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-29ورزشي

راه اندازی نرم افزار جامع شهرسازی همدان طی دو ماه آینده


شهردار همدان از راه اندازی نرم افزار جامع شهرسازی همدان طی دو ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی پیش از ظهر امروز در نشستی به مناسبت سالروز تشکیل شوراهای شهر و روستا را به شهروندان ارائه دهیم.

شهردار همدان با اشاره به اینکه رشد چهار برابری بودجه از ابتدای مدیریت شورای پنجم تا امروز نشان دهنده عزم راسخ شورا و مدیریت شهری برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است گفت: این رشد چهار برابری در مدت چهار سال گذشته در کشور بی نظیر بوده و نشان دهنده نگاه مدیریت شهری و اعضای شورا به ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: در این سال ها معبرگشایی، توسعه فضای سبز، شروع عملیات ساخت  پارک 250 هکتاری و پارک 100 هکتاری، تملک پارک آمادای، توجه به مناطق کمتر توسعه، توسعه فضاهای ورزشی، آسفالت ریزی، پیاده سازی، توسعه حمل و نقل عمومی، انتقال آب های سطحی، پوشش رودخانه ها و خدمات دیگر به شهروندان قطعا رضایتمندی را ایجاد کرده است و باید خدمات بیشتری هم ارائه داد.

صوفی با اشاره به اینکه این اقدامات صورت گرفته قطعا با تصمیمات شورا اثرگذار بوده است گفت: از اقدامات اعضای شورای شهر دوره های قبل و این دوره قدردانی می کنم، در پیشبرد امور هرچند اختلاف نظرهایی با اعضای شورا داشتیم اما این طبیعت کارهای اجرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نرم افزار جامع شهرسازی همدان طی دو ماه آینده

راه اندازی نرم افزار جامع شهرسازی همدان طی دو ماه آینده