مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-29سياسي

کتابی حاوی قوانین مزاحم در بخش تولید در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفته است


معاون حقوقی و امور پارلمانی وزارت صمت گفت: کتابی حاوی دستورالعمل ها و قوانین مزاحم در بخش تولید تهیه شده که در اختیار نمایندگان و وزرای قرار گرفته که امیدواریم با کارشناسی در این خصوص قوانین دست و پاگیر اصلاح شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، محمد دامادی در جریان بازدید از شرکت روناک دارو در شهر صنعتی کاوه با بیان اینکه ذات وزارت صمت حمایت از تولید، اشتغال و کارآفرینی است اظهار کرد: هدف از بازدید امروز آشنایی با روند تولید و احصا مشکلات واحدهای تولیدی بود تا بتوانیم با فراهم کردن نیازها زمینه پیشرفت و گسترش تولید را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه پس از اعلام شعار سال توسط مقام معظم رهبری جلسه ای در دومین روز سال برای تبیین این شعار تشکیل شد افزود: رهبر انقلاب سال های متمادی را با عناوینی تولیدی و حمایت از تولید نامگذاری کرده اند که این امر اهمیت موضوع حمایت از تولید داخل را یادآور می کند لذا باید با بررسی موانع، مسیر تولید را ریل گذاری کنیم.

معاون وزیر صمت افزود: در جلسه ای در سطح وزارت خانه که روز گذشته برگزار شد بسته پیشنهادی در این راستا مشخص شد تا بخش نامه ها و قوانینی که از سوی وزارت صمت صادر شده و منجر به ایجاد مانع برای تولید شده است حذف و در کار تولیدکنندگان تسهیل صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی حاوی قوانین مزاحم در بخش تولید در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفته است

کتابی حاوی قوانین مزاحم در بخش تولید در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفته است