مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-29اقتصادي

اختصاص 70 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان پیشوا


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: با پیگیری خاص استاندار تهران 70 میلیارد تومان به بیمارستان های نیمه تمام پیشوا اختصاص پیدا کرده تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آزاد این پروژه به سرانجام مطلوب برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا چراغعلی در جلسه تقدیر از اعضای شورای شهر و روستا به مناسبت روز شوراها گفت: پروژه های شاخص شهرستان های استان تهران احصاء شده و بر آن هستیم تا با برنامه ریزی تا پایان مدت قانونی دولت پروژه های ناتمام اثر گذار که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: پروژه های تاثیرگذاری که مدیریت شهری بعدی نیز باید پیگیری کند جزو برنامه های ما است که شرایط کرونا بر روند کار تاثیر گذاشته و امید است به زودی از این شرایط عبور کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: با پیگیری خاص استاندار تهران 70 میلیارد تومان به بیمارستان های نیمه تمام پیشوا اختصاص پیدا کرده تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آزاد این پروژه به سرانجام مطلوب برسد.

چراغعلی افزود: یکی از عوامل تاثیرگذار بر روند مشارکت در انتخابات، شوراها هستند که امید است تجدید نظر در وضعیت صلاحیت ها صورت گیرد و افرادی که مستنداتی برای تایید صلاحیت دارند، پیگیری کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 70 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان پیشوا

اختصاص 70 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان پیشوا