مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-04-29سياسي

برگزاری رزمایش مواسات با موضوع جهانی روز قدس در گیلان


فرمانده سپاه قدس گیلان خواستار برگزاری یک حرکت عظیم مواسات در روز قدس شد و گفت: بسته های معیشتی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس و بزرگداشت حاج قاسم و مشارکت در انتخابات طراحی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیمه کند، گفت: کمک های مردمی که در قالب مواسات در سطح جامعه توزیع می شود بسیار بیشتر از آن چیزی است که به صورت رسمی از رسانه ها منعکس می شود و مردم به برکت مواسات گره از کار همدیگر باز می کنند.

وی با اشاره به نقش آفرینی بی بدیل رزمندگان لشکر 16 قدس گیلان در جبهه مقاومت با پرچمداری سردار حق بین ، اضافه کرد: خون شهید سلیمانی ها و حق بین ها ذخیره انقلاب اسلامی است و مردم به تاسی از شهدا وارد میدان مواسات می شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، خواستار برگزاری یک حرکت عظیم مواسات در روز قدس شد و عنوان کرد: این بسته های معیشتی با طراحی ویژه، اهمیت روز جهانی قدس، بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی، مشارکت حداکثری در انتخابات و اقدامات بسیج سازندگی را به نمایش خواهند گذاشت.

عبدالله پور با اشاره به فعالیت خودجوش پایگاه های مقاومت بسیج محلات جهت بزرگداشت روز قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس روز اعلام پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی به گوش جهانیان است لذا باید از ظرفیت های این روز بزرگ برای اعتلای امت اسلام استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش مواسات با موضوع جهانی روز قدس در گیلان

برگزاری رزمایش مواسات با موضوع جهانی روز قدس در گیلان