مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-29اقتصادي

وکیل بیکار مفسده بیشتری از فارغ التحصیل بیکار دارد


رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با بیان اینکه کجای دنیا از نهادهای وکالت انتظار دارند در بحران های اقتصادی کمک کنند، - ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با بیان اینکه کجای دنیا از نهادهای وکالت انتظار دارند در بحران های اقتصادی کمک کنند، گفت: اگر امروز مشکلات اقتصادی وجود دارد قرار نیست با فرافکنی، به نهادی حمله کنیم و بگوییم می تواند این مشکل را حل کند.

جعفر کوشا در نشستی با خبرنگاران که امروز (پنجشنبه_9اردیبهشت) برگزار شد، اظهار کرد: امروز کسی شک ندارد جامعه ما در یک بحران اقتصادی به سر می برد اما سوال این است که آیا برای رفع بحران در مدیریت کشور باید فرافکنی کرد؟ در واقع مدیریت بحران با بحران مدیریتی متفاوت است، درحالی که امروز با بحران مدیریتی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه همه قبول داریم بیکاری زیاد است، تورم بالاست، قدرت خرید مردم پایین آمده و در بخش های اقتصادی با مشکلات زیادی مواجه هستیم، افزود: مردم از منتخبان خود در مجلس انتظار دارند راهکارهایی برای حل مشکلات اقتصادی بدهند، اما مشارکت در رفع بیکاری نباید تولید بحران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل بیکار مفسده بیشتری از فارغ التحصیل بیکار دارد

وکیل بیکار مفسده بیشتری از فارغ التحصیل بیکار دارد