مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-04-29اقتصادي

تولید واکسن کرونا در ساوه


از تابستان امسال تولید واکسن کرونا در یکی از شرکت های داروسازی شهر صنعتی کاوه آغاز خواهد شد.

- فرماندار ساوه گفت: با تلاش هایی که در دست انجام است، از تابستان امسال تولید واکسن کرونا در یکی از شرکت های داروسازی شهر صنعتی کاوه آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، علی میرزایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت از یک واحد داروسازی شهر صنعتی کاوه، اظهار داشت: این شرکت داروسازی قبلا نیز در زمینه تولید داروی رمدسیویر موفق عمل کرد و در چند ماه اخیر نیز برای تولید واکسن کرونا با همکاری یکی از شرکت های دانش بنیان برنامه ریزی هایی انجام داده اند که طبق پیش بینی ها قرار است در تابستان شاهد ثمردهی این محصول باشیم.

وی افزود: مراحل مطالعاتی و تحقیقاتی تولید واکشن کرونا در این شرکت داروسازی در حال انجام است و پس از آن در صورت تایید نهایی، خط تولید نیز به بهره برداری می رسد.

فرماندار ساوه گفت: مقام معظم رهبری شعار امسال را بر مبنای توسعه تولیدات و مانع زدایی نامگذاری کردند که اجرای منویات معظم له برای شهرستان ساوه که قطب صنعتی کشور محسوب می شود، بسیار اهمیت دارد.

وی بیان کرد: بسیاری از محصولات استراتژیک در واحدهای صنعتی شهرستان ساوه تولید می شود و در موارد زیادی هم تلاش صنعتگران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید واکسن کرونا در ساوه

تولید واکسن کرونا در ساوه