مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-04-29اقتصادي

گاهی یک بخشنامه ساده از انجام یک فعالیت بزرگ صنعتی جلوگیری می کند


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: گاهی یک بخشنامه ساده از انجام یک فعالیت بزرگ در حوزه تولیدی و صنعتی جلوگیری می کند.

- ایسنا/مرکزی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: گاهی یک بخشنامه ساده از انجام یک فعالیت بزرگ در حوزه تولیدی و صنعتی جلوگیری می کند.

محمد دامادی پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه در جریان بازدید از شرکت داروسازی روناک دارو واقع در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه، وظیفه ذاتی وزارت صمت را حمایت از تولید و کارآفرینی دانست و افزود: بازدیدهای میدانی از تولید و آشنایی از نزدیک با موانع پیش روی صنعتگران، مسیر تولید را تسهیل کرده و با احصای دقیق مشکلات موجب تسریع در برطرف شدن مشکلات خواهد شد.

وی در خصوص نامگذاری سال جاری با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار کرد: بعد از اعلام شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب از روز دوم فروردین ماه جلسات منظمی برای تبیین شعار سال تشکیل شد و زوایای مختلف تحقق این نامگذاری مورد بررسی قرار گرفت.

او بیان کرد: در جلسه روز گذشته نیز مقرر شد بسته ای در این حوزه مشخص شود و قواعد و بخشنامه هایی که از سوی وزارت صمت صادر شده و منجر به بروز موانعی پیش روی تولید شده است، حذف شود تا ریل گذاری در مسیر تولید به درستی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاهی یک بخشنامه ساده از انجام یک فعالیت بزرگ صنعتی جلوگیری می کند

گاهی یک بخشنامه ساده از انجام یک فعالیت بزرگ صنعتی جلوگیری می کند