مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-04-29سياسي

روانشناسی؛ علمی برای یافتن آرامش در میان دغدغه های پررنگ زمان


یک کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی با بیان اینکه باید بدانیم که لازم است برای رسیدن به آرامش دغدغه های زیادی را برای خود ایجاد نکنیم، گفت: روانشناسی به ما کمک می کند که با آرامش به اهداف مهم خود برسیم و آرامش را هم در مسیر و هم در مقصد داشته باشیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی با بیان اینکه باید بدانیم که لازم است برای رسیدن به آرامش دغدغه های زیادی را برای خود ایجاد نکنیم، گفت: روانشناسی به ما کمک می کند که با آرامش به اهداف مهم خود برسیم و آرامش را هم در مسیر و هم در مقصد داشته باشیم.

فاطمه حسینی فر در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر ارزش و اهمیت همه علوم، اظهار کرد: همه علوم در خدمت علوم انسانی هستند.

مدیر اتاق قصه، خانه بازی و ریاضی بیرجند بیان کرد: واقعیت این امر این است که ما سراغ هر دانشی هم برویم هدف ما رسیدن به یک شکوفایی درونی است و باز هم به تعالی خود به عنوان یک انسان اهمیت می دهیم.

وی افزود: یک ریاضیدان برجسته، یک پزشک خبره و یا یک فرد ماهر هدف غایی و نهایی اش، رسیدن به نیاز درونی انسانی است؛ بنابراین سراغ هر علمی برویم در نهایت به اهداف درونی غایی انسان خدمت می کنیم.

این کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی با بیان اینکه علوم انسانی و به خصوص روانشناسی نقش برجسته ای در زندگی بشر دارند، اظهار کرد: انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روانشناسی؛ علمی برای یافتن آرامش در میان دغدغه های پررنگ زمان

روانشناسی؛ علمی برای یافتن آرامش در میان دغدغه های پررنگ زمان