مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-29سياسي

برنامه های شبهای قدر در برخی مساجد و هیئات مذهبی زنجان برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا شبهای قدر در برخی از مساجد و هیئات مذهبی برگزار می شود.

- حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با مصوب شده است که مراسم شب های قدر برگزار شود، گفت: به همین خاطر پروتکل های متناسب با شب های قدر تدوین شده است.

دریافت مجوز برای برگزاری مراسم های شب های قدر از اداره کل تبلیغات اسلامی وی افزود: برای برگزاری مراسم شب های قدر در سایه پروتکل های بهداشتی، تجربه خوبی از سال گذشته داریم که هم شامل مراسم ماه، مراسم شب های قدر در همه نقاط استان به ویژه مناطقی با شرایط کرونایی قرمز و نارنجی در فضای باز برگزار خواهد شد، افزود: مساجد و هیئاتی که شرایط برگزاری مراسم شب های قدر در فضای باز را ندارند، مجوز برای برگزاری این مراسم برای این مساجد و هیئات صادر نخواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: برای برگزاری مراسم شب های قدر در فضای باز، فاصله دو متری از هر طرف تعیین شده و استفاده مداوم از ماسک نیز یکی از ضروریات این مراسم معنوی به شمار می رود.

احمدی افزود: سقف زمانی برگزاری مراسم شب های قدر از سوی ستاد ملی و استانی کرونا یک و نیم ساعت تعیین شده است، به همین خاطر ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی در استان با نظارت کارشناسان بهداشت به محل هایی که مشخص شده است، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های شبهای قدر در برخی مساجد و هیئات مذهبی زنجان برگزار می شود

برنامه های شبهای قدر در برخی مساجد و هیئات مذهبی زنجان برگزار می شود