مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-04-29سياسي

برنامه های شبهای قدر در برخی از مساجد و هیئات مذهبی برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا شبهای قدر در برخی از مساجد و هیئات مذهبی برگزار می شود و - حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با مصوب شده است که مراسم شب های قدر برگزار شود، گفت: به همین خاطر پروتکل های متناسب با شب های قدر تدوین شده است.

دریافت مجوز برای برگزاری مراسم های شب های قدر از اداره کل تبلیغات اسلامی وی افزود: برای برگزاری مراسم شب های قدر در سایه پروتکل های بهداشتی، تجربه خوبی از سال گذشته داریم که هم شامل مراسم ماه یک و نیم ساعت تعیین شده است، به همین خاطر ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی در استان با نظارت کارشناسان بهداشت به محل هایی که مشخص شده است، مجوز برگزار مراسم شب قدر داده می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان متذکر شد: همه هیئات مذهبی و هیئت امنای مساجد و … مکلف و موظف به رعایت دستورالعمل های صادره از سوی ستاد ملی و استانی کرونا هستند و متعهد می شوند که حتماً باید همه پروتکل ها در طول برگزاری این مراسم معنوری رعایت شود.

احمدی افزود: امیدواریم در این شب های قدر مردم خداجوی از فیض شب های قدر بهره مند شوند و دعای مردم در این شب ها شامل حال کادر درمان و بیمارانی که در بستر کرونا و سایر بخش های بستری هستند، شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های شبهای قدر در برخی از مساجد و هیئات مذهبی برگزار می شود

برنامه های شبهای قدر در برخی از مساجد و هیئات مذهبی برگزار می شود