مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 20:102021-04-28اقتصادي

زالی: بالاترین میزان بستری و مرگ و میر کرونا مربوط به ابتدای کهنسالی است


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با اشاره به روند افزایشی کرونا در تهران، گفت: در طول 24 ساعت گذشته رکورد جدیدی در میزان بستری جدید در استان به ثبت رسید و کمامان بالاترین میزان بستری و مرگ و میر مربوط به ابتدای کهنسالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علیرضا زالی گفت: آمار بیماری کرونا در استان تهران کمامان در شاخه صعودی و روبه افزایش تست به شکلی که ما در طول 24 ساعت گذشته رکورد جدیدی در میزان بستری جدید در استان به ثبت رساندیم و 1820 بیمار جدید در تهران در 24 ساعت قبل بستری شدند که 202 نفر از آنها مستقیما در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی افزود: با این احتساب کلیه موارد بستری در 105 بیمارستان استان تهران 8230 بیمار است که 2010 نفر از آنها در ICU بستری هستند.

با توجه به اینکه در 24 ساعت گذشته 1230 بیمار مجموعا از بیما ستان های تهران ترخیص شدند و با توجه به عدد 1820 رکورد روزانه مشاهده می کنید که تعداد بستری جدید ما از موارد ترخیصی فزونی دارد و این نشان دهنده بالا بودن سطح اشباعی بیمارستان ها است پس کماکان رو به صعود هستیم و هنوز به قله و آمار همگن و متوازن نرسیده ایم و پیش بینی ما تکرار این الگو تا اواسط هفته آینده است.

زالی تاکید کرد: در بخش مراجعین سرپایی که اولین شاخص اصلاح پذیر ما است کماکان عدد ما 15 هزار و 800 بیمار است که اگر سهم بخش خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: بالاترین میزان بستری و مرگ و میر کرونا مربوط به ابتدای کهنسالی است

زالی: بالاترین میزان بستری و مرگ و میر کرونا مربوط به ابتدای کهنسالی است