مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 19:402021-04-28ورزشي

فیفا حذف تیم ملی ایران از جام جهانی را تایید کرد


فدراسیون جهانی فوتبال، آخرین امید ما برای رد تصمیم کمیته ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما تصمیم AFC را تایید کرد.

این نهاد اتخاذ این تصمیم را برخلاف سلب میزبانی از تیم ملی یا محرومیت باشگاه های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان، - فیفا رسما تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حذف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از جام جهانی این رشته را تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، فیفا آخرین امید فدراسیون کشورمان برای رد تصمیم کمیته ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ریاست مهدی تاج بود، اما فدراسیون جهانی ، سه نماینده معرفی شده از سوی کنفدراسیون قاره آسیا را پذیرفت.

پیش از این کمیته اجرایی AFC پیشنهادات کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی این کنفدراسیون که مهدی تاج رییس سابق فدراسیون ایران را در راس خود می بیند، را تایید کرد که مبنای آن سیستم امتیاز دهی با در نظرگیری عملکرد هشت تیم برتر قاره در سه دور قبل مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی است.

بر این اساس ژاپن، عمان و امارات نمایندگان آسیا در جام جهانی فوتبال ساحلی که از 19 تا 29 آگوست برگزار می شوند، حضور خواهند بود.

نکته عجیب آنجاست که تشکیلات فوتبال آسیا اتخاذ این تصمیم را برخلاف سلب میزبانی از تیم ملی کشورمان یا محرومیت باشگاه های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا ، به هیات رییسه برده است و مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیفا حذف تیم ملی ایران از جام جهانی را تایید کرد

فیفا حذف تیم ملی ایران از جام جهانی را تایید کرد