مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-04-28اقتصادي

با سرمایه گذاری و کمک علمی شعار سال محقق می شود


نگاه ما به تولید خاص و ویژه است به گونه ای که هم حمایت های لازم انجام  تسهیل سرمایه گذاری و تولید انجام می گیرد و هم با کمک های علمی  و تحقیقاتی ظرفیت های جدیدی را برای ایجاد اشتغال پایدار ایجاد می شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: نگاه ما به تولید خاص و ویژه است به گونه ای که هم حمایت های لازم انجام  تسهیل سرمایه گذاری و تولید انجام می گیرد و هم با کمک های علمی  و تحقیقاتی ظرفیت های جدیدی را برای ایجاد اشتغال پایدار ایجاد می شود.

‍ استاندار ایلام پروژه های تامین آب و کشاورزی پیشران توسعه استان و عرصه تولید می باشند/استعداد ایلام در حوزه های کشاورزی و گردشگری بکر است محمد نوذری در نشست مشترک اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: اساس کار و فلسفه اعتبارات جهش تولید، کمک و تسهیل به اجرای پروژه های استان جهش به گونه ای که در روند تولید نیز خدشه ای وارد نشود.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری بنام تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، گفت: نگاه ما به تولید خاص و ویژه است به گونه ای که هم حمایت های لازم انجام تسهیل سرمایه گذاری و تولید انجام می گیرد و هم با کمک های علمی و تحقیقاتی ظرفیت های جدیدی را برای ایجاد اشتغال پایدار ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سرمایه گذاری و کمک علمی شعار سال محقق می شود

با سرمایه گذاری و کمک علمی شعار سال محقق می شود