مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-04-28سياسي

رزمایش کمک مومنانه نماد کمک پنهانی به نیازمندان است


رییس دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری نماز جمعه استان البرز گفت: رزمایش کمک مومنانه به عنوان نماد کمک پنهانی به نیازمندان محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی راست روش بعد از ظهر چهارشنبه در یازدهمین مرحله رزمایش کمک های مواسات و همدلی که در مصلای نماز جمعه کرج برگزار شد، اظهار کرد: امروز روز ولادت مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در ماه مبارک رمضان بوده و روز احسان و نیکوکاری متعلق به امام کریمان و محسنان است.

وی با بیان اینکه امام حسن مجتبی (ع) در کرم، گذشت و فداکاری خاص بودند، تصریح کرد: آن حضرت چندین بار اموال خود را بین مردمی تقسیم کردند که نسبت به ایشان بی ارادت و بی محبت بودند.

رییس دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری نماز جمعه استان البرز بیان کرد: حضرت امام حسن مجتبی (ع) کرم را چنین تفسیر می کنند که قبل از اینکه از تو درخواست شود عطیه و اهدا کنید و در تفاسیر آوردند در زمانی که قحطی و گرفتاری است باید به مردم اطعام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان حرکت مواسات و همدلی که به امر فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی برگزار شد، بر این مبنا بود که رزمایش کمک های مؤمنانه نمادی باشد از آنچه پشت پرده و در خفا قرار است، صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه نماد کمک پنهانی به نیازمندان است

رزمایش کمک مومنانه نماد کمک پنهانی به نیازمندان است