مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-04-28پزشكي

تاکنون 48 هزار بیمار کرونا قرنطینه را نقض کرده اند


معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 48 هزار کرونا مثبت نقض قرنطینه و تعداد زیادی از آن ها بالای یکهزار کیلومتر در سطح کشور تردد کرده اند که مسئولیت فردی را زیر پا گذاشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وبدا، علیرضا رییسی روز چهارشنبه در جلسه انعقاد تفاهمنامه معاونت های فرهنگی و دانشجویی و بهداشت وزارت بهداشت با بانک قرض الحسنه مهر ایران که در وزارت بهداشت برگزار شد با بیان اینکه وضعیت کشور را همه می دانید، اظهار کرد: با توجه به همه گیری و جهش های متعدد ویروس دیگر از اکنون به بعد تقریبا در اکثر نقاط دنیا ویروس ووهان کمتر وجود دارد و اکثرا ویروس های جهش یافته جایگزین ویروس های قبلی می شوند که این طبیعت ویروس بعد از یک سال است.

وی تصریح کرد: دلیل اینکه به اسامی مختلفی همچون برزیلی، انگلیسی و هندی از این ویروس نام برده می شود، شناسایی ویروس در آن منطقه است؛ گرچه شرایط را رصد می کنیم، اما چه بسا جهشی در ایران و کشور های دیگرهم رخ داده باشد که ممکن است انواع ویروس پخش شود؛ به طوری که در ایران هم اکثرا ویروس انگلیسی کشور را درگیر کرده است.

تا پایان سال 2021 شاید واکسیناسیون دنیا کامل نشودرییسی با بیان اینکه در سراسر دنیا راه طولانی را در پیش داریم، عنوان کرد: واکسیناسیون بحثی مهم است و همه دنیا در یک میدان رقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 48 هزار بیمار کرونا قرنطینه را نقض کرده اند

تاکنون 48 هزار بیمار کرونا قرنطینه را نقض کرده اند