مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 17:352021-04-28سياسي

اعتبار کارت های بانکی تا آخر 1400 تمدید شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا در البرز گفت: تاریخ انقضای کارت های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری شهروندان تا پایان سال 1400 و به مدت یکسال تمدید شده است و شهروندان می توانند در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود در نقل و انتقال الکترونیکی وجوه، در قسمت سال، دو عدد صفر(00) و در قسمت ماه، عدد 12 را درج نموده و عملیات بانکی خود را ادامه و انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ناصر مقدم گفت: جلسات قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا البرز به صورت روزانه و منظم در حال برگزاری است و روند امور و شرایط کرونا در البرز در حال بررسی و پیگیری روزانه مسئولین استان است.

در این جلسات ضمن بررسی تجارب و پیشنهادات مسئولین و نظرات کارشناسی شده، تمامی راه های کنترل و کاهش روند ابتلای شهروندان به بیماری کووید 19 مورد بررسی و مداقه قرار می گیرد که نتایج جلسات در قالب مصوبات جلسه، در همان روز به اعضای ستاد و مسئولین کمیته های استانی جهت اجرا، ابلاغ می شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های دولت و راهکارهای ارائه شده در ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت کاهش تردد و مراجعات شهروندان به دستگاه ها و دوایر است که در همین راستا و بر اساس تمهیداتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار کارت های بانکی تا آخر 1400 تمدید شد

اعتبار کارت های بانکی تا آخر 1400 تمدید شد