مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 15:502021-04-28بين الملل

مخالفت بیل گیتس با دسترسی کشورهای فقیر به فرمول واکسن برای پایان همه گیری


بیل گیتس، میلیاردر و از بنیان گذاران مایکروسافت طی یک مصاحبه گفت که فرمول های واکسن را نباید در اختیار کشورهای در حال توسعه گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از بیزنس اینسایدر، بیل گیتس، میلیاردر و از بنیان گذاران مایکروسافت در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: فرمول های واکسن را نباید در اختیار کشورهای فقیر گذاشت.

سخنان وی در مصاحبه با این رسانه با انتقادهای شدیدی مواجه شده است.

اسکای نیوز در مصاحبه با گیتس از وی پرسید آیا بهتر و مفیدتر نیست که حق مالکیت معنوی دستور ساخت واکسن از بین برود و این فرمول ها در اختیار جهان قرار گیرد؟ بیل گیتس، یکی از ثروتمندترین مردان و نیکوکاران جهان، روز یکشنبه پس از استدلال در مورد لغو حمایت از حق ثبت اختراع در زمینه فناوری واکسن کووید 19 و به اشتراک گذاشتن دستور العمل ها با جهان برای کنترل همه گیری، هدف انتقاد کاربران قرار گرفت.

اسکای نیوز در مصاحبه با گیتس از وی پرسید آیا بهتر و مفیدتر نیست که حق مالکیت معنوی دستور ساخت واکسن از بین برود و این فرمول ها در اختیار جهان قرار گیرد؟ و وی سریعا پاسخ داد نه .

گیتس که ثروت عظیم وی به عنوان بنیانگذار مایکروسافت عمدتا به قوانین مالکیت معنوی متکی است توضیح داد: کارخانه های زیادی در جهان برای تولید واکسن وجود دارد ضمن اینکه مساله ایمنی واکسن برای مردم بسیار مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت بیل گیتس با دسترسی کشورهای فقیر به فرمول واکسن برای پایان همه گیری

مخالفت بیل گیتس با دسترسی کشورهای فقیر به فرمول واکسن برای پایان همه گیری