مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-04-28سياسي

همه باید به تکلیف خود در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پایبند باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از ضرورت انجام تکلیف در رعایت شیوه نامه های بهداشتی سخن گفت و تصریح کرد: مقایسه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و این که چرا فلان صنف فعال و فلان صنف غیر فعال است دردی را دوا نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور در نشست امروز بهداشت و درمان وضعیت را به سمت نقطع مطلوب سوق خواهد داد، همچنان که اگر این همراهی ها نبود، وضعیت فعلی به مراتب بدتر از وضع موجود می بود.

وی با نادرست خواندن مقایسه برخی از مردم در باز یا بسته بودن برخی مشاغل و یا اماکن تأکید کرد: تک تک ما باید تکلیف خود را مطابق شیوه نامه های بهداشتی انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین بهره مندی از منویات و همراهی های دلسوزانه مراجع معظم تقلید و مقام معظم رهبری را در مهار ویروس کرونا مفید و مؤثر خواند و بیان کرد: خوشبختانه استان قم شاهد نهایت همکاری اقشار مذهبی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی بوده است.

سلیمان پور در عین حال به نشست هماهنگی خیرین استان اشاره کرد و یادآور شد: این نشست با توجه به دستور استاندار قم و بویژه با توجه به ضرورت تداوم کمک های مؤمنانه در ماه مبارک رمضان تشکیل و مقرر شد تا مصوبات این نشست در سطح اجرایی و عملیاتی نیز دنبال و  پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید به تکلیف خود در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پایبند باشند

همه باید به تکلیف خود در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پایبند باشند